Jak napsat smysluplné zadání, aby výsledkem nebylo zklamání?

Je jedno, jestli řešíte malý či velký projekt, pokud chcete mít kvalitní výsledek, pak očekávejte, že vás to bude – kromě peněz – stát i čas a energii. Úspěšným začátkem bývá vždy kvalitním zadání.

Nejčastější chybou při realizaci webu, e-shopu nebo aplikace je nekonkrétní či velmi často měnící se zadání, kdy je přece „vše jasné“, často však bohužel není.

Pokračování textu Jak napsat smysluplné zadání, aby výsledkem nebylo zklamání?

Proč?

Ptáte se proč? Protože můžeme a rádi bychom udělali základní osvětu v chybách při vývoji internetových stránek, e-shopu cestou až k marketingu.

Jmenuji se Štefan Mazáň a provozuji internetovou agenturu ZORA Solutions. Pracuji jako obchodník, projektový manažér, koder a grafik, jednoduše řečeno taková holka pro všechno, už více jak 10 let v on-line.

Mé profesní zkušenosti najdete na LinkedIN.